מעצבות פנים מומלצות

מעצבת פנים מומלצת במרכז

מספר האדריכלים ומעצבי הפנים שמופיעים לנו באינטרנט הוא בלתי נתפס, בסופו של דבר אנחנו נשארים עם אינסוף אופציות ולא מצליחים למצוא את האלטרנטיבה שבאמת תתאים לנו כמו כפפה ליד. כדי לדעת בכלל איך למצוא מעצבות פנים מומלצות ראשית צריך לדעת מה היא ההגדרה בכלל של מעצב פנים מומלץ בישראל?

מעצבת פנים מומלצת בישראל

מעצב פנים מומלץ או מעצבת פנים מומלצת – חייבים להיות אנשי מקצוע עם ניסיון, עד כמה שיש מעצבים צעירים וחדשים שיש להם כישרון עצום, זה עדיין לא מספיק כדי להרים פרוייקטים מורכבים או אפילו פרוייקטים שדורשים ניהול של סירקולציה של ספקים, עבודות ופתרונות אדריכלות.

הניסיון הוא לפני הכל – ורק אז אפשר לשים לב לפרמטרים נוספים כגון כישרון, עלויות ותיקי עבודות.

בכדי שתוכלו למצוא מעצב פנים מומלץ באמת, אחד הדברים החשובים הוא לראות האם יש עליו המלצות ברשת, או המלצות מחברים, קרובי משפחה ומכרים.

למה לבחור את רונית כמעצבת?

רונית מרום – מעצבת פנים מומלצת במרכז עם ניסיון רב שנים!

רונית מרום היא מעצבת פנים במרכז בעלת ניסיון של שנים רבות אשר לוותה מאות ישראלים עד קבלת המפתח.

רונית היא מעצבת פנים מומלצת במרכז אשר שמה דגש על חשיבה ייחודית מחוץ לקופסה, מתן הקשבה רב ללקוח והתאמת הרצונות שלו מהויג'ן לפרקטיקה.

המשרד של רונית מרום מלווה את הלקוח החל משלב התכנון ועד לשלבי הגימור הסופיים תוך שיתוף ושקיפות מלאה לכל אורך הפרוייקט.

מבין השירותים אשר מציעה רונית מרום – מעצבת פנים במרכז :

במשרד של רונית מרום אין פשרות על איכות, כל פרוייקט מתבצע על הצד המקצועי ביותר תוך דגש רב גם על הפרטים הקטנים.

לפרטים נוספים וקביעת פגישה עם רונית מרום מעצבת פנים במרכז התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ותקבלו מענה במהרה.

מעצבת פנים מומלצת

מיהי האדריכלית ומעצבת הפנים?

אדריכלית ומעצבת פנים היא אשת מקצוע שעברה הסמכה כפולה – הן באדריכלות והן בעיצוב פנים. על כן, היא מכונה לעיתים קרובות "אדריכלית פנים". המאמר הבא יסביר את ההבדל בין אדריכלות לבין עיצוב פנים, ויפרט את מאפייני המקצוע המשולב: אדריכלות פנים.

מהו תהליך ההסמכה של האדריכלית?

אדריכלית מוסמכת היא כזו שסיימה לימודי תואר ראשון בארכיטקטורה באחת מהמוסדות המוכרים להשכלה גבוהה. בארץ, המוסדות בהם נלמדים מסלולים ללימודי אדריכלות הם: אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת חיפה, אוניברסיטת אריאל, מכון "הטכניון" והאקדמיה לאומנות ועיצוב "בצלצל". 

לימודי האדריכלות בארץ אורכים בין שלוש וחצי לחמש שנים, ובסופם בוגרי המסלול מורשים לתכנן בתים פרטיים בלבד. על מנת קבל הרשאה לתכנון מבנים בהיקף גדול יותר (כמו מבני ציבור גבוהים ובנייני מגורים), הבוגרים נדרשים לשלוש שנות התמחות נוספת ושבסופה בחינת רישוי.

שירותי אדריכלות – למה זה דרוש?

אדריכלית מומלצת יודעת לתכנן את המעטפת החיצונית של הבית הפרטי, דירת המגורים ואף הבניין כולו, בהתאם להעדפות הלקוחות ולשיקולים הנדסיים ועיצוביים. 

שירותי האדריכלות נדרשים לא רק במגזר הפרטי אלא גם עבור מבנים שונים במגזר העסקי, שכן גם בתי עסק, חנויות, משרדים ושאר מבני תעשייה ומסחר זקוקים לתכנון אדריכלי מוקפד.

מהו תהליך ההסמכה של מעצבת הפנים?

ניתן ללמוד תואר בעיצוב פנים בארץ במגוון מכללות אקדמיות (למשל המכון הטכנולוגי חולון, המכללה למנהל או שנקר) במסלול שאורך כארבע שנים. לחילופין, לקבל תעודה מקצועית בעיצוב פנים במכללות המקצועיות למיניהן, במסלולים שנמשכים בין חצי שנה לשנתיים. 

בכל מקרה, מעצבי פנים בעלי תואר או תעודה מקצועית רשאים לעצב ולתכנן חללים פנימיים במבנה בלבד, ולא את המעטפת החיצונית. חשוב מאוד שלא להתבלבל בין מעצבת פנים לבין אדריכלית פנים, שכן זו האחרונה מורשית גם לבצע תכנון של המעטפת החיצונית של המבנה.

שירותי עיצוב פנים – למה זה נחוץ?

שירותי עיצוב פנים נדרשים במצבים בהם לקוחות מעוניינים בעיצוב, שינוי או חלוקה מחדש של החללים הפנימיים במבנה מסוים. מעצבת פנים מומלצת יכולה לעשות הבדל של שמים וארץ בעיצוב חלל הבית, הדירה והמשרד.

אדריכלית פנים – מיהי ולמה היא משמשת?

כאמור, אדריכלית ומעצבת פנים מכונה לעיתים קרובות פשוט "אדריכלית פנים". אדריכלית הפנים אמונה למעשה על הפרויקט בכללותו – החל משלבי השרטוט ותכנון המבנה על הנייר, עבור בתהליכי הבנייה והפיקוח על הבנייה, וכלה בעיצוב חללי המבנה עד לפרט האחרון.

למה כדאי להיעזר בשירותי אדריכלית פנים?

הסתייעות בשירותי אדריכלית ומעצבת פנים מהווה את הפתרון המושלם עבור מי שמעוניין באשת מקצוע בעלת הראייה כוללת של צרכי הפרויקט, המאפשרת אחידות של חוץ ופנים המבנה. יתרון נוסף הוא ששכירת אדריכלות פנים מאפשר להימנע מבעיות, עימותים וחילוקי דעות שיכולים להיווצר כאשר לוקחים אדריכלית בנפרד ומעצבת פנים בנפרד. 

תרצו לשתף?
Facebook
Twitter
LinkedIn
מאמרים נוספים...
דילוג לתוכן