מחדשים את הבית, כיצד לבחור הום סטיילינג לבית

מחדשים את הבית, כיצד לבחור הום סטיילינג לבית

הום סטיילינג הוא בעצם התוספות בעלות האפקט המשמעותי ביותר בעת חידוש הבית. בחירה נכונה של פריטי הום סטיילינג שמתאימים לאופיו של הבית ולדייריו, היא המפתח ליצירת בית שהוא כליל השלמות ביופיו ובנראותו.

התאמת הום סטיילינג לבית

היצע המוצרים הנאים שאפשר לרכוש להעשרת מראה הבית הוא עצום. בשנים האחרונות התפתח תחום זה באופן משמעותי ואפשר לרכוש פריטים מעניינים שמיוצרים בארץ, פריטי אמנות ומוצרים דקורטיביים מעניינים שמגיעים ארצה מכל קצוות העולם, בשלל סגנונות וגוונים.גם בתחום ההום סטיילינג כמו בנושא הריהוט הביתי, חשוב לשמור על קו עיצובי שישמור על צביון מיוחד של הבית וידגיש מוטיבים אהובים כדי ליצור בית חמים נעים ומשפחתי.

הרכישות מבוצעות על פי אורח חייהם של בני המשפחה, גילם ואופיים. אם לדוגמה מדובר במשפחה צעירה הכוללת ילדים קטנים ותינוקות, לא יקנו בשלב זה פריטים שמונחים על הרצפה כמו גלובוס או טלסקופ יפהפיים אך מסוכנים שלב זה בחיי היום יום. הרכישות הללו ימתינו למועד מאוחר יותר, כשהילדים יגדלו.
לבית מסוג זה, ירכשו מוצרי נוי יפהפיים שאינם שבירים וקופסאות עץ מרתקות, שאפשר לתלות אותם על הקירות, וגם להניח על המזנון או על השולחנות.

סגנונות שונים של הום סטיילינג

אוהבי אמנות ירכשו פריטים אמנותיים בסגנון האהוב עליהם, אבסטרקטי, מודרני, קלאסי או אותנטי מי שאוהב להרגיש במרכז העולם, חווה הרפתקאות מרגשות ברחבי הגלובוס, ישמח להקיף את עצמו בפריטים המאפיינים את המדינות שאהב, הספארי באפריקה, הגיישות ביפן, יערות הגשם בברזיל או כל חבל ארץ אהוב אחר.
אוהבי הנוסטלגיה, ירצו ליצור פינה משפחתית חמה על גבי אחד הקירות, לתלות קולאז' תמונות של הדורות המשפחתיים לאורך השנים, כך רואים בבת אחת את התמונות של כל היקרים והיקרות ויוצרים קיר משפחתי מרהיב המעורר הרבה מאד זיכרונות.

הום סטיילינג לבית

הטאץ' הנכון

הנגיעות הקטנים בפרטים הקטנים הן אלו שעושות את ההבדל ויוצרות בית מעורר השתאות. משרדנו מקושר ליצרנים ויבואנים רבים בארץ ובעולם וכך אנו מוצאים עבורכם את החפצים המתאימים ביותר שיטת העבודה היא שאנחנו מציגים בפני הלקוחות כמה אופציות של רכישות בסוגים שונים של סטיילים ובאופנות העכשוויות. הלקוחות בוחנים את המותגים ועל פי מה שנראה להם, מה שהם אוהבים ומתחברים אליו, מתבצעות הקניות. הלקוחות אינם צריכים לכתת את רגליהם ברחבי העיר, אנחנו מחפשים את האובייקטים המתאימים ברמת טיב מצוינת ומעבירים אותם לבית הלקוח.

אולי יענין אתכם גם:

השלמת העיצוב הביתי

במסגרת רכישת פריטי ההום סטיילינג, אנו רוכשים מראות המוצמדות לקירות ומגדילות את המרחב, כריות צבעוניות ובעלות הדפסים מעניינים המונחות על הספות ומוסיפות להן חן רב. שעונים מסקרנים הנתלים בחדר מגורים ובמטבח, קונסולות עץ מעניינות בכניסה לחדר המגורים ונברשות תלויות סימטריות ו-א – סימטריות במרכז הסלון ועל הקירות בכמה מפינותיו ליצירת עמדות ישיבה אינטימיות.

מחדשים את הבית, כיצד לבחור הום סטיילינג לבית

מוצרים צבעוניים

צבע יוצר שמחה רבה ולכן אפשר להוסיף פה ושם פריטים בגוונים מרתקים ליצירת מראה מעניין ובולט כמו לדוגמה ידיות מעוצבות בארונות המטבח ובחדרי הרחצה, אריחים צבעוניים, כיורים מצוירים, ריהוט גן ססגוני, נירות ריחניים הפזורים בפינות השונות, אגרטלים בכמה גוונים, וכלי אוכל והגשה מרהיבים.

תוספות לחלונות הבית

להשלמת מלאכת הלבשת הבית, מוסיפים וילונות איכותיים ואסתטיים ברחבי הבית, בכל חדר ייתלה וילון המתאים לקו העיצובי ולצבעיו של החדר, בשכבה אחת או בשתי שכבות על פי בחירת הלקוח. חלונות ישולבו בפיתוחי מתכת ליצירת חלון מעניין או ביצוע ויטראז' על אחד החלונות שיוסיף אור רב לחדר המגורים.
תנו לנו לעצב את ביתכם, להוסיף לו הום סטיילינג בדיוק בטעם שלכם ובכמות הרצויה כך שתיהנו מאווירה אינטימית, חמימה שתהיה בדיוק כל מה שדמיינתם שיהיה בבית החלומות שלכם. צרו קשר עוד היום – רונית מרום – אדריכלות ועיצוב פנים!

תרצו לשתף?
Facebook
Twitter
LinkedIn
מאמרים נוספים...

רונית מרום מתכננת מעצבת משפצת מפקחת מלווה מנימליסטית מדייקת מנהלת מודדת מפשיטה  מלבישה

דילוג לתוכן