שינויים בדירה של קבלן

שינויים בדירה של קבלן – למה אתם צריכים את זה

מהו עיצוב דירת קבלן ולמה צריך את זה בכלל?

כשמדברים על שינויים בדירה של קבלן, הכוונה היא לשינוי עיצובי שעושים בדירה חדשה שזה עתה נרכשה. השינוי יכול לכלול התאמות מינוריות כמו החלפת הכלים הסניטריים בחדרי השירותים והאמבטיה, או לחילופין צעדים משמעותיים יותר כמו שינוי המבנה הפנימי והחלוקה לחדרים בדירה. 

רכישת דירה חדשה היא העסקה הגדולה והמשמעותית ביותר בחייהם של אנשים רבים, שכן מיטב (ולעיתים מירב) כספם מושקע בנכס החדש. ככלל, מדובר בחוויה מרגשת למדי, אך קיימים מקרים בהם רוכשי הדירה אינם מרוצים מעיצובה הנוכחי. במצבים כאלו, ניתן להיעזר בשירותים מקצועיים לעיצוב פנים.

ביצוע שינויים בדירה של קבלן – מהם היתרונות?

הסתייעות בשירותי מעצבת פנים לביצוע שינויים בדירה של קבלן מאפשרת לממש את החלום העיצובי של הלקוח, ובכך לשפר את שביעות הרצון מהנכס החדש שנרכש. 

מעצבת פנים מקצועית מחזיקה בכישורים הנדרשים לפענוח העדפות הלקוח ותרגומן לכדי שפה עיצובית ממשית. התוצאה היא דירה שמעוצבת בהתאם לטעם האישי ולצרכים האינדיבידואליים של בעלי הדירה החדשה.

איך נעשה עיצוב דירת קבלן?

ראשית כל, התהליך מתחיל בכך שהלקוחות והמעצבת מתיישבים יחד על יד השולחן ומחליטים במשותף על השינויים שיבוצעו בחלל הפנימי של המבנה. בתום שלב התכנון, מתחיל שלב הביצוע.

השינויים בדירה של קבלן נעשים תוך כדי שקלול ההעדפות העיצוביות, האסתטיות והחזותיות עם שיקולי פרגמטיות ופונקציונליות. יש לאזן בין עיצוב ססגוני, יצירתי ומקורי של החדר לבין הקפדה על האלמנטים הנדרשים לפעולות השגרתיות שנעשות בו מדי יום ביומו. 

כך למשל, סלון בעיצוב מינימליסטי עם בקו סולידי, ישר ונקי עשוי להצריך בחירה בספה אלגנטית ועדינה בהתאם. אך אם מדובר בבית שבו גרה משפחה עם ילדים קטנים, ייתכן ויהיה צורך לבחור ברהיט מעט יותר עמיד.

כמו כן, העיצוב נעשה בשני מישורים נוספים. מחד, עיצוב הפנים נעשה תוך ירידה לרזולוציות, שכן על פי האמרה הידועה "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים" שלפעמים אכן עושים את כל ההבדל. לכן חשוב לחשוב על הכל, החל מהתאורה והריהוט ועד לנקודות החשמל והידיות בארונות המטבח. 

מאידך, עיצוב דירת קבלן מצריך חשיבה כוללת וראייה רחבה שתתחשב באופי הבית ודייריו, כמו גם ראייה צופה פני עתיד. כך למשל, באם מדובר במשפחה צעירה שצפויה עוד לגדול, יש לבצע את החלוקה הפנימית של החלל בהתאם.

על מה עוד צריך לחשוב כשמשנים דירת קבלן?

שמתחילים בפרויקט לעיצוב דירת קבלן יש לקחת בחשבון את מסגרת התקציב, כך שהשיפוץ יהלום את יכולותיהן הכלכליות של הלקוחות. לאורך כל התהליך, יש לוודא, ביחד עם המעצבת, שעלויות העבודה, חומרי הגלם, הרהיטים ושאר המתקנים אינן חורגות ממגבלות התקציב.

כמו כן, ככל שמדובר בשינויים בדירה מקבלן צריך לשים לב לטיימינג. ככלל, התזמון הנכון ביותר לעיצוב דירת קבלן יהיה במעמד המשא ומתן לפני החתימה על חוזה הרכישה.

תרצו לשתף?
Facebook
Twitter
LinkedIn
מאמרים נוספים...

רונית מרום מתכננת מעצבת משפצת מפקחת מלווה מנימליסטית מדייקת מנהלת מודדת מפשיטה  מלבישה

דילוג לתוכן